28 Ocak 2013 Pazartesi

Liebster Blog Award




Bloglar arasında yeni bir etkinlik başlamış. Benim de Sevgili Berfin sayesinde haberim oldu. Çünkü kendisi beni aday olarak göstermiş ve kısacası ben de  mimlendim:) Yapacağınız şey aslında çok basit sizi mimleyen blog'un sorularını cevaplamak, sonra kendinizle ilgili 11 gerçeği açıklamak ve en sonunda ise sizin hazırlamış olduğunuz soruları oluşturmak ve aday göstereceğiniz blogları belirlemek. Bir de yukarıdaki fotografı paylaşmak, sizi mimleyen blog'u da referans göstermeyi unutmayın. Şimdiden herkese iyi eğlenceler:)


1. En sevdiğin yazar kimdir?

Aslında bu soruyu tek bir yazarla sınırlamak istemezdim ama aklıma ilk gelen kişi Oya Baydar.

  2. Türkiye'de çıkmasını iple çektiğin seri/yazar nedir/kimdir?

Legend Of Seeker serisinin bütün kitapları:)

  3. Yılda ortalama kaç kitap okursun?

Eskiden yılda 70'e yakın okurdum ama şu iki senedir 25 tane anca okuyabiliyorum. 

  4. Kedi - Köpek? Kahve - Çay?

Kedileri çok severim. Hatta ileride  bir tane kedi almayı düşünüyorum. Kahve yle hiç aram yok.  Çay konusunda da yeşil çay ve earl grey tercihimdir.

  5. Gitmekten en keyif aldığın mekan/cafe neresi?

Starbucks, Çınaraltı (Çengelköy), Viktor Levi, Happy Moons, Özsüt (Caddebostan) Şimdilik aklıma gelenler.

  6. Kitap okumak için tercih ettiğiniz bir yer var mı?

Odamda yatağım üzerinde okumayı, bir de salonda camın kenarında  kitap okumayı çok severim.

  7. Okumaya başladığın kitapları yarım bırakırmısın? Sonunu getiremediğin kitaplar hangileri?

Her kitabın bir ruhu olduğuna inanırım. Bazen bir kitaba başlarım ve kitabın ortalarına gelemeden yarım bırakırım. O an ki ruh halimin kitaba hitap etmediğini  anlarım. Bu aralar yarım bıraktığım bir sürü kitabım var. Bunlardan birkaçı; Duyguların Dili, Midak Sokağı, Saatleri Ayarlama Enstitüsü, Limon Ağacı:)

  8. Sevdiğin müzik türleri nelerdir?

Jazz, Jazzz, Jazzz:))  ve Etnik Müzikler. Aslında enstrümantal tarzda olan müzikleri dinlemeyi de çok seviyorum. Beni çok dinlendiriyor.

  9. Takip ettiğin diziler varmı? Hangileri?

Once Upon A Time, Revenge, Avrupa Avrupa, Böyle Bitmesin.

 10. 2-3 kitabı bir arada okur musun?

Sadece bir kitabı okuduğumu hatırlamıyorum. Her zaman iki ya da üç kitabı bir arada okurum. Sanırım çok çabuk sıkıldığımdan böyle oluyor.

 11. Tahminen kaç kitabın vardır.

700'e yakın:) 

Benimle ilgili 11 gerçek:)

1-  En sevdiğim renk mor, pembe ve mavi:)

2- Evde vakit geçirmeyi çok severim. Miskinlik göbek adım:) Pijamalarım ve sabahlığımla bütün bir günü geçirebilirim:)) Annem bu konuda sen benim kızım olamazsın der hep:)) ve benim bu halime hep çok güler:) Rahatıma çok düşkünüm kısacası:)

3-  Yemek yapmayı çok severim. Hatta bu konuda başarılı olduğum söylenir. Özellikle değişik tarzda şeyler denemeyi çok severim. Bu aralar Asya yemeklerini deniyorum:) 

4- Baharatı çok severim. Özellikle Zencefil, Kimyon ve Köri:)

5- Aromatik kokuları çok severim. Çayı içerken bile mutlaka karanfil koyarım. O yüzden siyah çay konusunda da Earl Grey'i tercih ederim. Tarçını tatlılar da içtiklerime koyarım. Tarçın'ın büyülü bir kokusu olduğuna inanırım. 

6- Aleo vera yağı vazgeçilmezlerim arasındadır. Kokusu çok hoşuma gider. Hatta parfüm olarak kendisini kullanırım:) Çiçek yağlarına karşı bir düşkünlüğüm var cildime saçıma sürerim. Bazen banyo suyuma bile katarım:) 

7- Bütün bir günümü evde kitap okuyarak geçirebilirim:) Arkadaşlarım beni dışarı çagırdıklarında ya da bir yere davet ettiklerin de çok zor giderim. Ağır kanlılığımla bilinirim:))

8- En sevdiğim aktör Colin Firth. Hatta hep onun gibi biriyle evlenmeyi hayal ederim arada sırada:)

9- Kupa koleksiyonum var ve kupalarımı odamdaki rafımda sergiliyorum:) Biri bana kupa aldığında acayip mutlu olurum:)

10- Küçük şeylerden mutlu olurum. Yeter ki bir anlamı ve değeri olsun. Asla hediyelere fiyat biçmem. Çikolata bile mutlu olmama yeter:) ya da güzel bir yemek:)  Ayrıca içinde baykuş olan her hediye havalara uçmam için de yeterlidir. 

11- Yurtdışında görmek istediğim yerlerin başında Paris ve Bali gelir:)) 

Benim Sorularım

1- Kitaplardan uyarlanan filmler konusunda ne düşünüyorsunuz? Bunlar arasında sizi etkileyen hangisi olmuştur?

2- En sevdiğiniz yazar ve kitap

3-  Kendinizle özdeştirdiğiniz bir kitap karakteri var mı?

4- Yılda ortalama kaç kitap okursunuz?

5- Ne tarzda kitap okursunuz?

6- Klasiklerden en sevdiğiniz kitap hangisi

7- En sevdiğiniz renk?

8- Kütüphanenizde ortalama kaç kitap var?

9- Kitap hediye etseydiniz bu hangisi olurdu?

10- Blog önerilerini dikkate alıp, kitap alıp okur musunuz?

11- İzlediğiniz diziler?

Veee Adaylarrrr

http://birazsoylebirazboyle.blogspot.com/

http://gunicinderastladim.blogspot.com/

http://baykusgozuyle.blogspot.com/

http://edabellaa.blogspot.com/

http://myblog42-42.blogspot.com/

http://morkalemlik.blogspot.com/






2 yorum:

  1. Merhaba, mail adresim berfinknt@gmail.com bana oradan ulaşırsan sevinirim senin mailini bulamadım. =)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba yeni bir kartpostal etkinliği başlattım, sizin de haberiniz olsun istedim. Katılmak ister misiniz?

    http://delikitap.blogspot.com/2013/02/postcard-kardesligi-etkinligi.html

    YanıtlaSil