28 Haziran 2012 Perşembe

Yeni Kitaplara Başlamak

Merhabalar, yeni bir kitaba başlamak hatta kitaplara başlamak demek daha dogru olur. Bunun hazzını yaşamak benim için en güzel duygulardan biri. Elimde okuyacağım o kadar kitap var ki, hangisinden başlayayım bir türlü karar veremedim. İki tanesinde karar kıldım hatta başladım. Üçüncüsü konusunda karar veremedim. Ben genellikle 3 kitabı bir arada okuduğum için, tek kitap beni kesmiyor. Birinci kitap Strakis Tsirkas'ın üçleme serisinden birincisi olan Kudüs adlı kitap, ikincisi Thomas Hardy'in Çılgın Kalabaklıktan Uzak, bu kitabın ismine bayılıyorum, aslında şu an ki ruh halimi en iyi yansıtan kitaplardan. Ben de alıp başımı gitsem, herkesten her şeyden uzağa..... Üçüncü kitap konusunda ise kararsız kaldım. Charles Dickens'ın Wilkie Collins'ten etkilenerek yazıp sonunu getiremediği kitabı Edward Drood'un Gizemi ile Haruki Murakami'nin İmkansızın Şarkısı adlı kitabı arasında kaldım:) Sizin öneriniz hangisi:)

2 yorum:

  1. ben de aynı anda birden fazla kitap okuyanlardanım, seviyorum bu huyumu :)
    Haruki Murakami'nin adını çok duyuyorum bu aralar, belki ona bir şans verilebilir üçüncü olarak :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Greta:) tavsiyene uyacağım:) üçüncü olarak onu seçeceğim:)

    YanıtlaSil