26 Mayıs 2012 Cumartesi

Anka Kuşu Misali; Küllerimden Yeniden Doğdum:)

Merhabalar,
Geçen hafta tez jürim vardı. Savunmama katılan üç hocadan da olumlu eleştiriler alarak mezun oldum ve yüksek lisansa noktayı koydum:) Yoğun bir çalışma dönemini ardında bırakmanın şaşkınlığı ve boşluğu içerisindeyim bu aralar. Kıştan beri aldığım ve bir türlü okuyamadığım kitapları sıraya koyup okumaya başladım. Bunlardan bir tanesi Ahmet Ümit'in son kitabı, diğeri ise, Isabel Allende'nin  Aşktan ve Gölgeden adlı kitabı. Diğerlerini de sıraya koydum. Tek tek onları da okuyacağım. Bunlar bittikten sonra burada yayınlayacağım. Geri dönmenin mutluluğu ile herkese sevgiler:)

3 yorum:

  1. Ohhh şimdi rahat rahat kitap okuma zamanı :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle Banucum:) yapmam gereken birkaç şey daha var:) Ondan sonra kendimi kitap okumaya adayacağım:)) Ahmet Ümit'in son kitabını okudun mu?

    YanıtlaSil
  3. Yok canım, kitap alma yasağı koydum kendime o yüzden henüz almadım. Birkaç ay sonra belki :)

    YanıtlaSil