29 Eylül 2011 Perşembe

Yeni kitaplar- Okunacaklar:)


Bu aralar eve kapanıp harıl harıl ders çalışmaktayım. Bugün kendime güzellik yapıp, bağdat caddesindeki D&R gittim. Genellikle Alkım'a giderdim. Fakat kredi kartına 12 taksit yaptıgını öğrendikten sonra artık yolum D&R'dan yana:) Kitap klubümüzde yeni bir sisteme geçtik. Her ay bir ülkeden bir yazar seçip okumaya başladık. Her üye kendine bir ülke seçti ve Oranın edebiyatıyla ilgili bilgiler verdikten sonra, seçtiği kitabı bize önermeye başladı. Bu ay Amerika okuyoruz. Fitzgerald'ın Muhteşem Gatsby adlı romanını okuyoruz. Biraz hayal kırıklıgı yaşasamda kitapla ilgili sonunu okumadan pek fazla yorum yapmak istemiyorum. Aralık ayı benim ayım ve İngiliz edebiyatından bir yazarı seçmem gerekiyordu. Bende Virginia Woolf'u tercih etttim. Sağolsun arkadaşlar ses çıkarmadılar. Kitap olarak da şimdilik Deniz Feneri diye konuştuk.  Ben şimdiden araştırmaya başladım. İlk önce İngiliz Edebiyatı Tarihini araştırmaya başladım. Daha sonra Virginia Woolf'un günlüklerini az da olsa okumaya başladım halen devam etmekteyim. Bugün birçok kitap evini dolaşsam da Mina Urgan'ın Virginia Woolf adlı incelemesini bulamadım. :(( Aralığa kadar bir şekilde temin edeceğim. Aldığım kitapların biri hariç diğerleri de İngiliz Edebiyatına ait.  Bu sene de Fransız ve İngiliz Edebiyatı arasında gidip geliyorum. Ne olacak benim bu halim:)) Kitaplar bitince yorumları yazacağım. Aşağıdaki fotoda ise okuyacaklarım ve şu an okuduklarım yer alıyor. Herkese iyi akşamlar, iyi okumalar:)


2 yorum:

  1. Aldığım kitapların da etkisiyle şöyle bir uygulamaya geçtim. Kapımdaki mantar panoya kocaman bir yazı astım ayın kitap önerisi diye. Her ay bir kitabın kapağının çıktısını alıp asacağım. Böylece enteresan bir hoca da olacağımı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. sezoşcum uygulamana bayıldım:) Entel bir hoca oldugunu artık herkese duyurma vakti gelmişti:)Hımm öğrenciler ne diyecek bakalım, bekleyelim ve görelim:)

    YanıtlaSil