17 Ağustos 2010 Salı

Marian Keyes- Senden Başka Yok

Bu aralar kitaplarla çok haşır neşir bir durumdayım. Hep belli başlı kitapları okumaktan biraz sıkıldım. Önümüzdeki hafta kitap klubümüzün Ağustos kitabı olan Muz seslerine başlayacağım. Bu arada araya eğlenceli Chic-lit tarzı bir şeyler okumak istedim. Chic-lit tarzındaki kitaplar arasında iki yazarı çok severim. Sophie Kinsella (Pasaklı Tanrıça, Alışverişkolik serisi) ve Marian Keyes ( Tarot ve Çikolata, Senden başka yok, Amma hoş adam) Bu yazarların kitapları hem eğlenceli, hem komik, hem dünyada son trendler hangileri onların kitaplarından öğrenebiliyorsunuz. Onların kitaplarını okurken kahkaha atmamanıza imkan yok. Çünkü gerçekten mizah anlayışları süper. Pasaklı Tanrıça inanılmaz güzel, mutlaka edinin ve okuyun. Ben o kadar parayı Chic-lit tarzı bir kitaba vermem diyorsanız, O zaman cep boyunu alabilirsiniz.

Marian Keyes'in bu kitabı 2 yıldır kitapçılarda gözüme çarpıyor. Hem normal hem de cep boyu olan kitap, kitapçılarda Pasaklı tanrıça ile yan yana koyuyorlar. Bu kitabı almaya bir türlü fırsatım olmadı. Hep bir bahanem oldu. Onun yerine başka kitaplar aldım. En sonunda tamam ben bunu kesin alıyorum dediğim bir zamanda yakın dostum Selmin Abla bana kitabı hediye etti. :) Nedeni ise aramızda kalsın:)

Kitap ilk başta güzel gidiyordu. Sonlara doğru biraz hızımı kaybettim, fazla duygusallaştı ve Chic-lit tarzı kitaplarda bu iç burkan detayları fazla sevmiyorum. Yer yer yine Marian Keyes'in mizah dolu sayfalarına kendinizi kaptırmamanız mümkün değil. Kitabı sevdiniz mi? diye soracak olursanız. Hayır çok beklentimi karşılamadı. Sophie Kinsella'nın Pasaklı Tanrıçası ve Marian Keyes'in Tarot ve Çikolata adlı kitabından çok daha keyif almıştım.

Kitabın konusu, Anna ile Adrian'ın tesadüf sonucu tanışmaları, aşık olmaları ve evlenmelerinin ardından kötü bir süpriz onları beklemektedir. Biraz kitapta P.S I love You kokusu aldım. O filme biraz benziyordu. Belki de film bu kitaptan etkilendi onu tam olarak bilmiyorum. Ama Anna'nın traji komik hikayesinin anlatıldığı kitapta gerçek aşk, sadakat ve özlem konularına değinmektedir. Bir pazar günü boş vaktiniz varsa, okuyabilirsiniz, ama size tavsiyem Pasaklı tanrıçayı alın okuyun. Daha çok eğleneceksiniz:))

1 yorum:

  1. peki aidan öldükten sonra ve anna medyumlara gittikte sonra ne oldu tam olarak?

    YanıtlaSil